понеделник, 31 декември 2012 г.

Любимите ми картички от 2012 година!

Ето, че дойде време за последната ми публикация от тази 2012 година - година изпълнена с много емоции, новости (и хубави.. и не чак толкова), постигнати желания и такива, оставащи в плановете ми.
За следващата 2013 година си пожелавам на първо място много здраве, както за мен, така и за всички близки и повече поводи за усмивки.
За тази публикация си мислих от доста време, дост трудно ки беше да избера само 5 от моите картички, към които да се върна сега, защото няма такава, в коята да не съм вложима чувство.
Но ето, че успях :)
Тъй като неможах да ги подредя по тава коя ми е най любима  ще ви ги покажа подредени по дата на публикуване, като започна от първите.

1. Бялата картичка-рокличка, направена от мен за мен по случай Рожденият ми ден
 

2. За една малка принцеса

3. ... с пеперуди


4. Жените са хубави с тайни


5. ... за мъже

Класацията ми ще я покажа и  при Debby  и нейната класация "My Favourite Five of 2012"

Eeee за тази година от мен толкова... Желая ви приятно посрещане на Новата година!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!