понеделник, 31 декември 2012 г.

Любимите ми картички от 2012 година!

Ето, че дойде време за последната ми публикация от тази 2012 година - година изпълнена с много емоции, новости (и хубави.. и не чак толкова), постигнати желания и такива, оставащи в плановете ми.
За следващата 2013 година си пожелавам на първо място много здраве, както за мен, така и за всички близки и повече поводи за усмивки.
За тази публикация си мислих от доста време, дост трудно ки беше да избера само 5 от моите картички, към които да се върна сега, защото няма такава, в коята да не съм вложима чувство.
Но ето, че успях :)
Тъй като неможах да ги подредя по тава коя ми е най любима  ще ви ги покажа подредени по дата на публикуване, като започна от първите.

1. Бялата картичка-рокличка, направена от мен за мен по случай Рожденият ми ден
 

2. За една малка принцеса

3. ... с пеперуди


4. Жените са хубави с тайни


5. ... за мъже

Класацията ми ще я покажа и  при Debby  и нейната класация "My Favourite Five of 2012"

Eeee за тази година от мен толкова... Желая ви приятно посрещане на Новата година!

1 коментар:

  1. Absolutely love your gorgeous cards no wonder they're your favourites.
    Thank you for joining My Favourite Five of 2012
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!