сряда, 5 декември 2012 г.

поредната за мъже

Здравейте и днес :)
В обяснение на това защо, когато всички правят коледни картички, играчки за елха и всякакви Коледни красотички, аз  пускем една след друга "мъжки" картички, нямащи нищо общо с наближавашия празник ще кажа, че от известно време започнах да предлагам картичките си в едно Арт студио във Велико Търново, тааааа имам поръчка за картички, подходящи за мъже. :) Похвалих ли ви се .... :)
Та ето я и следващата от поредицата...
 
Отново използвах като основа скеча в Хоби Предизвикателство №27 и ще я покажа там,но тъй като интерпретацията ми е малко странна(областта с телта съм взела като отделен фрагмент от картичката и съответно от скеча) и ако Краси прецени, че не отговаря на условията ще  я махна от предизвикателството.
От мен за днес толкова...
Гуш за всички :)

4 коментара:

  1. Наистина - прекрасна е!
    Много се радвам за теб - това е чудесна новина!
    Те, болярите, имат вкус!
    Дерзай мила!

    ОтговорИзтриване
  2. "АРТ СТУДИО В. ТЪРНОВО"събота, декември 08, 2012

    СТРАХОТНА Е ,не махай нищо от нея .,Който не я харесва значи нищо не разбира от красиво .

    ОтговорИзтриване
  3. Нуши, картичката е много красива.Харесвам серията ти мъжки картички, които с всяка следваща стават все по-добри! Благодаря ти за това,че се вклчи с нея в Хоби предизвикателство 27 "СКЕЧ", зададено от Мими..Успех!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!