четвъртък, 1 ноември 2012 г.

...Жените са хубави с тайни...


Здравейте, изключително съм впечатлена  от поезията на един млад автор, на когото скоро попаднах. Това е Мира Дойчинова.
Стихотворението, с което избрах да ви поздравя е и вдъхновението ми за поредната картичка.

Среща
 
Имам среща. Дали съм красива?
 
(А дори да не съм, и какво?...)
 
Аз летя и от обич съм жива,
 
безпричинно, без капка „Защо”...
 
Сложих осем звезди във косите си –
 
и така ще клоня към безкрайност.
 
Скрих небе и парче от мечтите си,
 
че жените са хубави с тайни...
 
Във усмивка затворих луната –
 
да не питаш кога ще изгрява.
 
Трепетлика е нощем душата ми,
 
и едничка на теб се надява...
 
Тръгнах боса, че нямам обувки.
 
(Много често се спъвам в комети.)
 
И съм гола. Без дрехи-преструвки,
 
само с обич и вяра в сърцето си...
Хайде, срещай ме! Идвам към тебе...
 
И щастлива... И грешна... И свята.
 
И треперя... И колко съм смела...
 
Всъщност, идвам да срещна съдбата.
 
 
 
 

 
 




13 коментара:

  1. Резтреперих се! Прекрасна картичка, а поезията... вълнуваща. Страхотна публикация!

    ОтговорИзтриване
  2. Нуше, смело мога да кажа, че това е най-красивата твоя картичка. Имаш стил, който не мога да сбъркам!

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежна и изтънчена картичка! Много ми харесва!
    Благодаря ти ,че се включи в предизвикателството на Card mania callenges.

    ОтговорИзтриване
  4. Нуше, изключително прелестна картичка! Страх ме е да пиша повече, за да не разваля нежното й излъчване!

    ОтговорИзтриване
  5. Еххххх, милички.... Благодаря ви за прекрасните думи.... Не знаете колко много ме радвате :)

    ОтговорИзтриване
  6. Типично в твой стил - нежно, красиво и стилно - страхотна картичка и прекрасно стихотворение :) Елхичката в предната публикация също е много впечатляваща и идейна - поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  7. Красива, нежна, романтична! Невероятна! Браво!

    ОтговорИзтриване
  8. Разбирам защо тази поетеса те е вдъхновила толкова много! Стихотворението е много чувствено и много красиво, също като картичката, която така добре го претворява!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  9. Нежно, стилно, вълнуващо..Истинско преживяване..Четох и препрочитах..
    Много съм впечатлена!
    Благодаря ти за това,че се включи в Хоби предизвикателство 25 "Рожден ден"

    ОтговорИзтриване
  10. Наистина прекрасна и много много нежна картичка!
    Благодаря, че се включи в ноемврийското предизвикателство на Двете Елши!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!