събота, 2 юни 2012 г.

За една малка принцеса...

Здравейте, от доста време не съм писала, но си имам извинения... даааа, доста са :) ... бях извън София за празниците, а и някъде си бях изгубила музата за творене. Но сега съм на линия с една картичка за малка сладка госпожица :)
Вижте я:








Какво да кажа за картичката... картинката е свободно разпространяваща се в Интернет, оцветена с акварелни моливи, някои от елементите върху нея са декупажирани(панделката, сърцата и къдричките на количката). Отново използвах познатите ви вече от предните картички ръчно изработени пеперуди със "цветни сърчица" :). Цветенцата са от паус, нов модел за мен, до сега не съм правила такива.
А сега да се похваля, макар и малко позакъсняла... преди 2 седмици си получих подаръчето- част от тези красоти(бях едното от двете избрани момичета в томболката) :)... та надписчето върху тази картичка е печатче от това подаръче.
Картичката може да видите и в:
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2012/06/blog-post.html
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2012/05/simon-says-anything-goes.html
http://whimsyinspires.blogspot.com/2012/05/challenge-41-bingo.html (pearls, image, flowers)
http://crazychallenge.blogspot.com/2012/05/cch121-childhood-memories.html
http://reasonableribbon.blogspot.com/2012/06/rrr-challenge-49-flowers-and-ribbon.html
http://2sisterschallengeblog.blogspot.com/2012/06/challenge-94-inside-out.html
http://hobbychallenges.blogspot.com/2012/10/23.html

16 коментара:

  1. Наистина много принцеска картичка - сладка и нежна!

    ОтговорИзтриване
  2. Картичката е прелестна, също както малката госпожица (не се и съмнявам) :). Честито за подаръчето!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е хубава, цветенцата са така ефирни и нежни !Чудесна!

    ОтговорИзтриване
  4. Нуше, изключиииииително нежна и красива картичка! И пеперудите са страхотни, но тези цветенца от паус са просто уникално нежни и изглеждат толкова крехки, че човек да го е страх да ги пипне! Прекрасно завръщане на теб и твоето вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежна и ефирна! Хареса ми и цялостното оформление и всички малки детайли!Радвам се,че се Забавлява с нас!

    ОтговорИзтриване
  6. Огромно благодаря за милите думи!

    ОтговорИзтриване
  7. Картичката е чудесна! Много ми харесва как си я декорирала отвътре, а количката е абсолютен бонбон!

    ОтговорИзтриване
  8. I don't understand anything of your blog, but your creation is beau-ti-ful!
    Thanks for joining us at whimsy this week and good luck with the challenge!
    Greetz
    **Evi**

    ОтговорИзтриване
  9. Super sweet and adorable, love that little pram... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    ОтговорИзтриване
  10. Нушенце, много е красива и нежна картичката ти. Дано донесе късмет на малката принцеса с тези цветове и нежни цветчета..
    Всичко е много изпипано и правено с голяма любов..

    ОтговорИзтриване
  11. Останах очарована,от цветята от паус,никога не би ми хрумнало,че ще изглеждат толкова нежно и ефектно.Лично на мен, картичката ми напомня за нежната майчина ласка...Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Wow wow gorgeous stunning card, love all the beautiful embellishments and the inking is beautiful. Thanks for joining us at 2 Sisters Challenge Blog this week :-) Kezzy x

    ОтговорИзтриване
  13. Картичката е чудна - сладка, кокетна, идейна... Поздравления!
    Разбира се, картичката с бебето от предната публикация, тази с "дървената" рамка, поканата за сватба... всички са си в твой стил и са много красиви и различни :)
    Желая ти успех!
    Поздрави и приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  14. Fantastic! Thanks for joining us at Really Reasonable Ribbon.

    ОтговорИзтриване
  15. Много нежна е тази картичка, Нуши. Радвам се,че я включи в Хоби предизвикателство №23 "Ембос и/или дистрес", зададено от Вили!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!