сряда, 12 декември 2012 г.

Подаръци ще има...

Здравейте, днес няма да ви показвам картичка, а ще ви се похваля, че вече съм готова с подаръчетата за петте момичета(Силва, Borqna, Cvety, Veselina и Краси - *щурчо*), записали се под моята публикация от инициативата Pay It Forward 2012 .
Честно казано не вярвах, че ще се съберете пет. Много Ви благодаря и на петте за доверието, което ми оказахте и  искам да Ви кажа, че да изработя подаръчета за вас беше изключително удоволствие. Еееее доста се поизмъчих докато реша какво да е, но ето, че нещата са вече готови и пътуват пъм вас, по-точно към някои от вас.  Имах малко проблеми с адресчето на Цвети и неможах днес да го изпратя заедно с другите, а  с Краси пердполагам, че ще се видим тази седмица, така че и тя да не очаква поща ;)

Ккато вече споменах доста се поизмъчих докато реша какво да Ви направя. Много се надявам  да успея да ви  усмихна с малкото, което съм Ви приготвила. А какво е то?... няма да  ви покажа... ще видите сами :) само ще спомена, че са 2 неща - картичка(на този модел се спря Човекът от който най-често искам мнение за почти всичко - Съпругът ми) и направен от мен аксесоар, пораждащ усмивка в студените зимни, снижни дни... а защо не и вечери ;) Много се надявам да го харесате,  а това дали ще си го сложите някой ден е много индивидулано и зависи от вашия стил :)

За сега Ви казвам чао... и Ви желая усмихнат ден!

2 коментара:

  1. Как да не хареса човек твоите творби - цветето-брошка е като недокоснато от човешка ръка и толкова снежно и "чисто", а картичката така стилна, празнична и красива... Не случайно твоите неща са едни от най-харесваните от мен и се радвам, че бях в твоя списък :)
    Сега остава да се "реванширам" достойно :)
    Щстливи и зареждащи празнични дни ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цвети, много ти благодаря за милите думи! Не знаеш колко ме радват! За мен беше удоволствие да изработя подаръчета за всяка от вас петте! Благодаря, както на теб, така и на останалите дами, че избрахте моето списъче!
      Целувки!!!

      Изтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!