понеделник, 30 март 2015 г.

... за Празника на Буквите

Здравейте! Днес ще Ви покажа нещо по-различно, нещо, което не съм правила до сега. Не съм.. ама ето, че се наложи :) първо защото ме помоли близка приятелка и второ... ами то си е предизвикателство :) Какво ще Ви показвам ли?!.. Коронка :) с буквичка за една принцеса за Празника на Буквите. Честно казано не вярвах, че ще се получи нещо за показване ама ето че то стана, че и си я харесах. Вижте я и Вие:

 Принцеса Ивана ще бъде в светло зелена рокля, затова и короната трябваше да пасва а тоалета.

А ето я и моята принцеса и нищо, че нейната буквичка е друга не успях да ѝ откажа я сложи :)  Между другото вече имам поръчка за такава за след 3 години :)

 
Е от мен за днес толкова...
Целувки и до скоро
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!