петък, 4 май 2012 г.

Картичка с пеперуди

Здравейте, от няколко дена, за по няколко минути на ден, се занимавам с една картичка... без повод, просто ей така, за настроение я направих. Хрумнаха ми малко идеи и реших да ги пробвам... вие кажете дали се е получило!

Първата идея беше от кафяв аквателен картон чрез акварелни моливи за придам вид на състарено дърво... ето това имам в предвид:



Втората идея беше за едни пеперуди... ето ги и тях:


Оцветени са също с акварелни моливи, иначе си бяха белички...
А ето и цялата картичка:






Картичката ще я покажа в:
КФП №114 - "На точки"
Забавлятелство Мър-Мяу - "Книга за джунглата"
Двете Елши - Майско Предизвикателство "Цветя"

Както и в:

Напоследък правя доста универсални картички... а тази с тази фееричност и нежност, придадена й от пепрудите и тези малки цветчета, според мен може да стане една прекрасна сватбена картичка. Така, че  отива и в Хоби Предизвикателство №12 - "Сватбено" .



20 коментара:

  1. Страхотна картичка! Много нежна и идейна.

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятна е тази картичка! Страхотна идея за акварелните моливи :)

    ОтговорИзтриване
  3. Голяма красота си сътворила! :)Поздравления! Благодаря ти за участието! :):):)

    ОтговорИзтриване
  4. Супер много е хубава Нуши!

    ОтговорИзтриване
  5. Много много много оригинална! <3 Изключително много се радвам като виждам нови техники! Това с моливите придава страхотен ефект! Много ми харесва цялата картичка! :) Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. И на мен много ми харесва. Много нежна се е получила.

    ОтговорИзтриване
  7. Олеее, колко много усмивки... Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  8. Майсторки направена картичка! БРАВО! Мен ме грабна силно крайчеца на хартията ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Мисля, че труда ти не е отишъл напразно! Получило се е прекрасно, особено " дървените " елементи! Браво на теб!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Наистина се е получила чудесна картичка! Всеки детайл ми харесва, но "дървеният" ефект ми е фаворит. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  11. Нуше, невероятно красива картичка! И като композиция, и като елементи много ми хареса! Справила си се блестящо с ефекта "старо дърво", просто съм пленена от резултата! Браво!

    ОтговорИзтриване
  12. Ами, аз първоначално наистина си помислих,че рамката си е дървена.Много добър ефект. А пеперудите с цветни сърчица са много нежни!Радвам се,че се Забавляваш с нас!

    ОтговорИзтриване
  13. Тази картичка ме плени! А "състареното дърво" е направо като истинско.

    ОтговорИзтриване
  14. Beautiful layout and embellishments. Lovely colors. Great card!

    gifts to europe

    ОтговорИзтриване
  15. What a stunning card. Really beautiful. Thank you for joining us at C.R.A.F.T. this week. Hope you enjoyed your hop. Good luck. Jeanette

    ОтговорИзтриване
  16. A fantastic card. I love the wood effect.
    Nikki x

    ОтговорИзтриване
  17. Нуши, прекрасна е! Рамката е като от истинскодърво, а пеперудите са много нежни и красиви..Справила си се блестящо! Благодаря ти,че севключив Хоби Предизвикателство №12 - "Сватбено" .

    ОтговорИзтриване
  18. Това с дървото ми се вижда супер идейно и оригинално! А и се е получило наистина добре - поздравления за идеите и реализацията им!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!