четвъртък, 13 декември 2012 г.

Помниш ли как се запознахме?!

Здравейте...  картичката, която виждате я бях замислила още преди седмица, но така и  не ми се беше избистрила идеята в главата. картинката си стоеше подготвена, беше ясно каква хартия ще използвам(Това е един от десените в блокчето на Prima - Nature Garden, което спечелих от Вдъхновеното Забавлятелство), прекрасни десени, Точно този ми стана любим от пръв поглед, ноооо как се използва такъв десен?! Та той е прекрасен и без никаква декорация, затова ми беше изключително трудно да  направя тази картичка. В крайна сметка реших да е съвсем изчистена откъм елементи. Сложих само 2 пеперуди в контрастен меко розов нюанс с малко декоративни шевове и перлички. Мисля, че стана доста  добре.


А надписа ли?! Амиии той е реплика от една моя любима песен  на Лили Иванова - Танго. Като видях за първи път картинката, която използвах тук се сетих за нея :) Хубаво щеше да е и като малка да се бях научила да пиша красиво, ноооо колкото толкова ;)
Съвсем семпла декорация вътре:
По-силно изразените  цветя  на хартичта  покрих с кракле. Пеперудите, както и по края на картинката също са покрити с него :)


Тази картичка ще я видите още в:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2012/12/cmc9-weddinganniversary.html


И накрая Ви поздравявам с песента виновница за това, как изглежда картичката ми.



От мен за днес толкова :)
 Гушшшш и мноооого целувки :)

3 коментара:

  1. Великолепна!
    Поздравления!
    Аз също помня как се запознах с теб, макар обстоятелствата да бяха други.
    Днес получих твоя подарък и много се зарадвах!
    Благодаря ти!
    Желая ти успех!
    / Наистина много се радвам, че се реализираш така добре! Нека и продажбите ти да вървят по вода! /

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Борянче, за милите думи :) много се рдавам, че подаръчето ми ти е харесало :)
      Благодаря ти и за пожеланията :* Не знам колко добре се реализирам, за сега имам няколко продажби и още малко поръчки, но се започва все от някъде :)

      Изтриване
  2. This is gorgeous. I love the image with those pretty butterflies and wonderful stitching.

    Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
    Sue

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!