сряда, 2 януари 2013 г.

За Рождения ми ден...

Здравейте, след няколко дена и по-точно на 12 Януари  детето в мен ще порастне с още една година и ще стане на цели 25, нищо че се чувства на 15 ;). Та реших да Ви спретна една малка почерпка. Нооо тъй като съм типично козирогче-егоистче, а и сега му е времето да искам поставям две условия за участие. Тъй като на Рожден ден се ходи с подарък... еееее и аз искам :) Направете картичка специално за мен (под специално разбирайте, че ще се наложи да се разделите с нея, като ми я изпратите).Няма да Ви ограничавам с цветова комбинация, материали или каквото и да било. Единственото условие е да е за Рожден ден. Второто условие е да сте вече член/последовател на блога ми или да станете такъв през месец Януари.

Наградата ще получи тази от вас, чиято картичка успее да ме плени!!!

Крайният срок за участие е 31 Януари 2013г. Ако се наложи ще изчакам пристигането и след крайния срок на всяка една картичка, за която знам, че е изпратена в рамките на месеца.

А каква е почерпката ли? Малка е, но наистина от сърце!Ето я:
{малко бял тюл, дантела и сатенена лента, дизайнерски хартии от блокчетата Back to Basics II и Boho Chic, пакетче хартиени дантелени салфетки, комплект романтични тагове, 2 вида метални елементи тип шапка, висулки, 2 букетчета хартиени розички в розово-червената гама и брокат на прах в сребристо}
Тези, които желаят да ме зарадват със своя картичка могат да ми пишат на temenujka_v@abv.bg , за да им дам адресчето си.

От мен за днес това :)
Гуш за всички, които ме навестяват от време на време!

14 коментара:

  1. Ех, козирогче мило, много ми се иска да те зарадвам и дано успея... Гуш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ще се радвам да получа от теб картичка, Роси!

      Изтриване
  2. Честита Нова година, Нуше!
    С пожелания за много здраве и любов за теб и всички близки до сърцето ти хора! И разбира се година пълна с много вдъхновение и усмивки!
    Е, колко хубава изненада си измислила :) С удоволствие ще се включа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честита Нова Година и на теб, Мила! Желая ти много здраве, успехи и повече поводи за усмивка! Нека Вдъхновението те следва навсякъде! Много ще се радвам да получа картичка от теб!

      Изтриване
  3. Ама така сладко е написано, че с кеф ще се включа. ЧНГ засега, а пожеланията за РД по-късно :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честита Нова Година,Нушинка!
    С голямо удоволствие ще се включа!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита нова година и от мен! Нека е пълна с много любов, много вдъхновение и много щастливи мигове!

    С голямо удоволствие ще се включа и се надявам да успея да те зарадвам на време за специалния ден :)

    ОтговорИзтриване
  6. Честита Нова Година на всички! Нека е здрава, мирна и изпълнена с повече поводи за усмивка за всяка една от вас!

    Много ме радват коментарите Ви и съм изключително развълнувана, че ще получа толкова много картички :) Благодаря Ви, Дами!

    ОтговорИзтриване
  7. НУшинка, първо честита нова година и нека бъде много по-хубава от предната! Дано успея и аз да се включа и да те зарадвам. Тези дни и аз ще пусна игричка по случай моята блого годинка, така че ще радвам да се включиш и ти:-)

    ОтговорИзтриване
  8. Честит рожден ден ден Нушинка! Бъди много щастлива, усмихната и креативна. Моята картичка за теб е готова, чакам адрес ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, мила! Много се рдавам, че ще плуча картичка от теб! Моля те пиши ми на имейла по-горе в публикцията, защото не ти намирам твоя.

      Изтриване
  9. Честит Рожден ден, Нуше!
    Желая ти много здраве, постоянно вдъхновение и невероятни идеи!
    Бъди все така отзивчива и внимателна!

    ОтговорИзтриване
  10. Честит рожден ден на големи патерици от мен!Мислех си ,че съм те поздравила,но гледам коментарите и о ,изпуснала съм.
    Та пожелавам много,много вдъхновение и здраве за теб и семейството ти!
    Ето и моя поздрав към теб,скоро ще му се радваш на живо!
    http://goldie-goldieshandmade.blogspot.com/2013/01/blog-post_21.html

    ОтговорИзтриване
  11. Честит рожден ден, Нуши! Все пак все още е твоят месец! Желая ти много здраве и вдъхновение! Да сбъднеш най-съкровените си желания и да постигнеш желаните висоти!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!