петък, 7 декември 2012 г.

Сватбено...

Здравейте, днес малко преди обяд получих поръчка за Сватбен плик за пари, който трябваше да е готов до 17.00 часа... малко скоростно творене се получи. Хубавото беше, че не се наложи да го измислям. Поръчителката си беше харесала един от моите-първата ми картичка/ плик. Много се зарадвах, че ще съживя това мое любимо творение.
Предварително се извинявам за не до там хубавите снимки, но се сетих, че не съм го снимала, чак когато го дадох... та това са снимки от поръчителката ми :)

Мисля, че се получи доста добре. Използвала съм за основа бял перлен картон, като леко го дистреснах покрайщата. Цветовете(от снимките май не се забелязва) са бяло, цикламено и малко млечно розово.Квилинг елементите не ми се получиха много добре, но като се има в предвид, че не съм се занимавала с тази техника има няма една година, а и сега нямаше време за опити и поправки, стават :) Следващия път по-добре :)

Ще го видите още в:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2012/12/cmc9-weddinganniversary.html

3 коментара:

  1. Много е красив! Благодаря ти, че го показа в предизвикателството на Card Mania!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти,че отново участва в Card Mania и се забавлява с нас!

    ОтговорИзтриване
  3. Simply Stunning card very well thoughtout beautiful colours ..Thank you for playing along at Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!