сряда, 22 февруари 2012 г.

Мартенички- брошки

Здравейте, в тази публикация няма да ви показвам картичка... От вчера съм се захванала с направата на мартенички. Всяка година правя само мартенички-гривни, но тази годин реших да са малко по различни. Ето и първите:



Тази първо беше замислена без белия кант, но в последствие и сложих и беличко... Как е по-добре според вас?
В средата навих малко тел и залепих бяла перличка. По скромното ми мнение, мисля, че се получи добре.



Първата е с размер около 7-8 см в диамерър, а втората около 3см в диаметър.
Плетени са на една кука.

За сега толкова... усмихнат ден от мен!

5 коментара:

  1. Нушенце, това са толкова красиви тези мартенички, че просто нямам думи! И изкусна плетачка си! На мен първата ми харесва и по двата начина, но - ако е предназначена за мартеничка, то тогава с беличкото, ако обаче е предназначена за брошка - то и само с червеното е прекрасна!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!