вторник, 17 януари 2012 г.

Рожден ден, празнувам аз!...

Здравейте, ... първо да се похваля... в средата на миналата седмица станах на 24 години(напоследък имах проблеми с блога и затова не публикувах още тогава)! Нали вече се очаква да съм порастнала... та да ви почерпя, макар и само виртуално...

И като едно типично козирогче, реших, че ще си направя сама на себе си подарък. Не че не получих, но... друго си е да си подаря точно това, което ми е на сърце...Ето го и него...

май само се очаква да съм порастнала... Вече ми е минало времето да съм с такива роклички, по скоро  те са за дъщеричката ми... но какво да направя като все не ми се иска това време да си отива...
А сега малко пояснение и за картичката... Чисто бяла(както се и вижда)... с бродирани клонки и розички(сама си ги правих). Може би не се вижда на снимката, но ръкавките и долният слой на рокличката са бухнали.
Ще я покажа в

**********************************************************************************************

И накрая, но изобщо не на последно място да се похваля с една картичка от приятелка отново по случай рождения ми ден... тя я е правила...
Много е сладка, нали...!

За днес толкова...
Усмихнат ден на всички!



13 коментара:

  1. Честит рожден ден, макар на патерица! Да си жива, здрава, обичана, обичаща и все така креативна! Бялата рокличка е фантастична! Без да се замисля бих се натъкмила с нея за бал ;)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Хехееее, защо не каза по- раничко Нуше, та да те поздравим подобаващо, ама нейсе и на патерица става, нали? Да си ни жива и здрава и все така сръчна и работна, с много идеи в красивата ти главица и усмивки на чаровната ти устица - хихихи и рима има!
    Картичката ти е превъзходна, а това че е детска рокличка, няма лошо - личи си че си запазила детското у себе си, с което малко хора на този етап могат да се похвалят! Усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Бялата рокличка е просто невероятна! Честит рожден ден, макар и със закъснение! Поздрави и успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит рожден ден!Запази детското в себе си колкото е възможно по-дълго!А що се отнася до картичките прекрасни са особено бродерията на бялата .Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Много сладка картичка, това бяло, съчетано с изонит, перли и дантела, придава такава нежност и чистота, точно като за едно 24-годишно дете! :Р Аз преди 2 седмици станах на 23 и благородно ти завиждам за 2-те картички, които си получила за рождения си ден! ;) Желая ти да си жива и здрава, много обич и вдъхновение! (hug)

    ОтговорИзтриване
  6. Много балгодаря на всички ви за пожеланията, да ви се връщат всички до едно!!! Радвам се, че картичката ми ви е допаднала...

    ОтговорИзтриване
  7. Позакъсняло пожелание и от мен - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! Пожелавам ти преди всичко здраве! А след това нека късмета, щастието, любовта, приятните емоции вървят ръка за ръка с него! Много творческо вдъхновение и време, за да успяваш да реализираш всичко, което пожелаеш! Благодаря за почерпката! Комбинацията от шоколад и ягоди е мммм..... Картичката, която си направила е толкова нежна и красива! Запази детското в себе си, не го губи! Доста често е от полза!

    ОтговорИзтриване
  8. Много здраве и успехи в начинанията и от мен. Новите ти творения са страхотни ;-)

    ОтговорИзтриване
  9. Честито и от мен! Страхотна картичка! Браво!
    Желая ти успех в предизвикателствата!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ви за пожеланията, милички!

    ОтговорИзтриване
  11. Нуши, макар и доста позакъсняла, едно голямо ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН и от мен!!! Много здраве и успех във всичко с което се захванеш, късмет и..много от онези малки, но важни нешица, които ни карат да се усмихваме и ни карат да се чувстваме щастливи ти пожелавам. Следвай мечтите си - чисти и бели по детски!
    Картичката ти е чудесна- много красива и много нежна.
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №4 "Картичка в чисто бяло" с тази прелест.

    ОтговорИзтриване
  12. Честит рожден ден и от мен, със закъснение, но от сърце. Желая ти здраве и щастие! Картичката ти е много хубава и нежна! Успех!

    ОтговорИзтриване
  13. Честит рожден ден :) / макар и на патерици :)/
    Бъди много щастлива и все така креативна ! Картичката ти е страхотна -много нежна :)

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!