неделя, 8 март 2015 г.

за една млада мама

Ето, че дойде време  а последната публикация от серията "Непоказвани"... в предишните десетина публикации ви показах набързо нещата правени от преди Коледа до сега, за които нямах време да ги публикувам и тук. Ще се постарая повече да ен се получава ака и успоредно ще публикувам, както в страницата ми, така и тук.
А тази картичка нарочно оставих за последна и исках точно днес да Ви я покажа... тя е за една млада дама, която съвсем скоро е станала майка на прекрасно момченце. Картичката я направих по поръчка на приятелките ѝ. Вижте я:



Крайният резултат много се хареса на поръчителките ми. Надявам се да е допринесла за усмивката и на дамата, за която е предназначена.

С тази картичка бих искала да ви поздравя и вас, Дами, по случай днешния празник. Будете винаги усмихнати, много щастливи, обичани и обичащи, вдъхновени и вдъхновяващи!

От мен за днес толкова... очаквайте ме и утре с подаръчетата за баби и прабаби на двама сладури.
Целувки
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!