понеделник, 16 март 2015 г.

Комплектче за бебе Даниел - "Първото албумче" и кутия за съкровища

Здравейте! Ето, че дойде моментът да ви покажа поредното комплектче  за бебе, включващо "Първото албумче" и кутия за бебешки съкровища. В този случай това е комплектчето на Даниел. Получи се изключително весело, тъкмо като за един малък палавник. Вижте го:


 ... както обещах.. ето го отново сладкото жирафче..


за разлика от предишния комплект, тук в кутийката сложих 3 декорирани органзени торбички, готови да поместят 3 от най важните и скъпи бебешки ценности: пъпчето, косичката от кръщенето и гривничката на бебче от родилното. На вътрешната страна на  капака на кутията има място за поставяне на снимка на мъничето.


а ето и как изглежда албумчето отвътре. Този вид албумчета ми стана любим защото освен като албум при тази конструкция той може спокойно да стои рагънат в този вид  върху шкаф или етажерка в стаята на бебчето. По този начин снимките ще се виждат и ще бъде прекрасен декоративен акцент.


И накрая, но не на последно място с това комплектче бих искала да Ви поканя да участвате в Картичкофурийско предизвикателство 253 - "Пачуърк"  

От мен за днес толкова. Надявам се комплектчето ми да ви е харесало и да успея да Ви вдъхновя да ни покажете и вашите творения в предизвикателството.

Целувки от мен и до скоро!
Нуши

2 коментара:

  1. Браво, Нуше, много е свежо! Всичко ми харесва и хартиите, и цветовете, и небесния простор, и жирафчето и най-вече това, че не е претрупано!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Стефче! При албумите аз също не обичам претрупани с декорация страници.. нали все пак трябва да изпъква снимката.

      Изтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!