петък, 13 март 2015 г.

Комплектче за бебе- "Първото албумче" и Кутия за съкровища

Здравейте... както обещах вече ще съм постоянна в публикуването тук. Тези дни съм на бебешка вълна.. е и  на сватбена, ама нали се разбрахме, че сватбите ще започна да показвам в средата на лятото след като минат. Та сега  дойде ред да Ви покажа един бебешки комплект, съдържащ "Първото албумче на мъничето" и декорирана кутия за бебешки съкровища. Стана изключително весело и пъстро... вижте го:




Слончето и жирафчето са толкова сладки, че ми станаха любими и напоследък все към тях посягам. Съвсем скор ще Ви покажа още един подобен комплект с присъствието на бебето жираф.

Е от мен за днес толкова.... надявам се да Ви хареса комплектчето ми
Целувки
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!