четвъртък, 26 март 2015 г.

за Кръщенето на Давид...

Здравейте! Ето ме отново. Днес ще Ви покажа комплектчето за кръщене на един малък сладур. Майка му ме потърси с молбата да изработя подобен на миналогодишния комплект в синичко, който бях правила, но в същото време ми даде свобода ако реша да сменя някой цвят ли акцент. Тъй кат в деня на кръщенето си, Давид става и на 1 годинка, реших да акцентирам и на това. Вижте първо поканите:
15броя за гостите:



 и тази за кръстника на малкия Давид:


 Кутията за дрешки: дървна кутя декорирана в  цветовте и десените Кръщенето:


... и кутйката за косичка: 
 
 

По-голямата част от комплекта, заедно с хавлийката за Давид




Папката за кръщелно свидетелство и кутийката за косичка:



  За днес  това е от мен... идните дни  ще има още за показване... албумче, отново кръщене... друго албумче..  Не е като да няма :)
Целувки от мен и до скоро
Нуши


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!