вторник, 10 март 2015 г.

Рамки за снимки за подарък на баби и прабаби

Привет!
Ето ме вече с нещо съвсем новичко. Пет рамки за снимки с личицето на един сладур, предназначени за подарък на бабите и прабабите му. Имах пълна свобода в избора на десени и детайли, за което благодаря на поръчителката ми. Вижте и вие какво се получи.






 Основата на рамката е от мукава, която съм облепила с дизайнерска хартия и крафт картон. Декорацията им е от семпли ръчно изработени цветя, а за акцент - нежни кристалчета.

Харесват ли Ви?!
Не мен да! На поръчителката ми също :) 

От мен за днес толкова... изчезвам, че ме чакат малко бебешки щуротии :)
Целувки
Нуши


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!