неделя, 3 ноември 2013 г.

Две бурканчета и една картичка

Напоследък изобщо нямам време да седна на компютъра. От вреем  на време само минавам да проверч през пощата и фб дали някой нещо не е писал иии толкова... за публикуване тук време никакво. Затова сега набързо покзвам наведнъж две декорирани бурканчета с късмети и една малка картичка за имен ден.

... в екрю, злато и лилаво...


иии в малиново червено, резеда с малко акценти в злато, екрю и бяло за разкош.


картичката е 12/12см. доста набързо напарвена, но стана мнооого елегантна.

Картичката ще покажа в:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/11/192.html (с едно уточнение... ако сметнете, че не отговаря на условието, тъй като съм използвала перлички, а не камъчета и не знам дали може... няма проблем да ме дисквалифицирате :))
Еее това е.... за сега от мен целувки и до скоро


5 коментара:

  1. Чудесни неща си сътворила Нуше! Бурканчетата са приказни, а картичката е мноого елегантна!

    ОтговорИзтриване
  2. Много сладки бурканчета си направила. Страшни ми хареса и начина им на заснемане, много оригинално! А за картичката нямам думи...дано да я приемат в предизвикателството. Поздрави

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за участието в моето предизвикателство! Много нежност и красота!

    ОтговорИзтриване
  4. Картичката е едно бижу! БРАВО!
    Това, че нямаш време за блога си, е също страхотно! - Повярвай ми!
    Наслаждавай се на всеки миг!
    /Щастливка!/

    ОтговорИзтриване
  5. Красиви творения и снимки,благодаря за удоволствието!!!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!