сряда, 27 ноември 2013 г.

В лилаво с нежни пеперуди...

Здравейте... тук съм  да Ви покажа две  декорирани бурканчета  с късмети и картичка към едното(комплектче за подарък за рожден ден). А другото... другото е самичко, предназначено за ползване от поръчителката ми. И двете, както пише в заглавието на публикацията - в лилавата гама с пеперуди.
Ето първо комплектчето:

Тук не се вижда много добре, ноо две от пеперудите на картичката и едната  на бурканчето летят :)
А това е само бурканчето... в  лилави нюанси, пръчка канела и перлени клонки в бяло, праскова и аква.
Малкото свитъче е добавка от мен... едно стихче, което аз много харесвам и, макар почти да не познавам момичето, за което е това бурканче, си мисля, че е точно за нея.

 
 
От мен за днес толкова...
Целувки и до скоро
Нуши

1 коментар:

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!