вторник, 26 ноември 2013 г.

Моята първа публична изява и 22 плика за коледни бонуси

Здравейте, днессъм тук за да се похваля... с какво ли?... ами с първата ми публична изява хихихи колеко нескромно от моя страна :) Като цяло не е нищо особено, просто една публикация в списание ELLE с моето участие и това на Ади. Идеята на публикацията е популяризиране на ръчно изработените картички по различни поводи, за което поздравявам редакторите!
Вижте и статията:

 
Познахте ли кои са моите неща?! дааа две от любимите ми  картички :)
А ако искате да се запознаете по-отблизо със статията, както и с много други идей за коледа и не само, може да си вземете декемврийския брой на списанието.
А да не оставам публикацията без моя снимка все пак да Ви покажа с какво основно се занимавах през последните 3-4 дена... а именно 22 плика за коледни бонуси. Пликовете са в два варианта - за дамите и такива за господата. И двата съм Ви ги показвала, поне лицата... еее сега ще ги видите и отвътре :)





 
Ееее от мен за днес толкова... похвалих Ви се, сега да бягам да видя дали ми е изсъхнала боята по капачките на бурканчетата, че обещех за днес да са готови :)  Утре ще Ви ги покажа  и на Вас!
 
Целувки иии прекрасен снежен вторник от мен
 
PS: аххх колко ме радва този снег навън :)
 
Нуши

8 коментара:

  1. Еххх Нуше, размечтах се :) Искам и на нас да ни дадат коледни бонуси и ако са в такива пликове ще съм още по-щастлива. Но за съжаление, вече малко фирми правят този жест .. :) Страхотна публикация, успех :)

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления за страхотната изява, която впрочем е напълно заслужена, имайки предвид колко душа, старание, красота и вдъхновение влагаш във всеки детайл! Неописуемо е настроението, което създават картичките ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво, Нуше! Нека това е първата от много твои публични изяви. А пликовете са страхотни. И аз си мечтая да получа бонус в такъв плик. Чувството ще е съвсем различно. Хората със сигурност ще се зарадват много повече, защото това показва личен жест и внимание.

    ОтговорИзтриване
  4. Браво,Нушич! И за изявата и за пликовете. Станали са много официални и празнични.Дай боже през новата година още много такива поръчки и изяви :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Браво, Нуше! За публикацията няма нужда да коментирам, но от пликовете съм шашната! Още ли има такива фирми? Та дори и ръчно правени пликове да поръчат. Направила си ги уникални! Да знаеш, че ще стоплиш много сърца и няма да е само от бонусите в пликчетата :о)

    ОтговорИзтриване
  6. Още веднъж, поздравления, Нуше! Желая ти не толкова публични изяви, колкото признателност от хората, за които твориш! Картичките пликове са страхотни! Аз бих се зарадвала само на една такава прекрасна картичка, бонусът не е важен, по-важно е отношението, което у доста работдатели куца :)

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасни са Нуше, много старание и сърце си вложила в тези красиви пликове!Поздравления за теб и хората, които са ги поръчали за служителите си!Страхотен жест!

    ОтговорИзтриване
  8. :) Поздравления за публикацията, Нуше! Страхотни пликове!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!