вторник, 12 ноември 2013 г.

Dreamland...

Ето я и последната ми картичка... тази картичка стана една от любимите ми... първо заради идеята... вътре ще има стихче, написано от поръчителката ми, за Него, който пък й бил написал преди приказка... :) Романтично, нали?!
Вижте я...


И второ... за това, че разбрах, че мога да правя и семпли картички... от което ме беше страх до сега :)
Извинявам се за лошите снимки.... нооо при това време, няма как да намеря хубава естествена светлина. И колкото и да ги обработвах не се получи :)

Картичката ще видите още в:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/11/cmc-33-anything-goes.html 
От мен за днес, наистина вече толкова...
Целувки
Нуши

4 коментара:

  1. Нуше, много е романтична! Направо хвърчът флуиди от нея :о))) Много добро композиционно решение си направила и избщо няма за какво да се притесняваш от семплите картички... справила си се отлично, според мен.

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми харесва. Много е романтична.

    ОтговорИзтриване
  3. Нуше, възхитена съм и пленена! Да не си посмяла повече да стоиш далече и от семплите картички, защото с тази доказваш, че се справяш перфектно и с тях. Романтика, мечтателност, надежди, страсти - всичко си събрала в тази семпла и прекрасна картичка! Благодаря ти, че се включи отново в предизвикателството на Card Mania. Успех и за нас винаги ще бъде удоволствие и радост твое участие при нас.

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!