сряда, 30 октомври 2013 г.

За Коледа... Декорирано бурканче

Здравейте, днес отново съм на коледна  вълна. Ще Ви покажа първото декорирано бурканче, което все още си чака пълнежа. А какъв ще е той?! Амиии намислила съм три варианта за тези бурканчета.
Първия да е с коледни късмети от тип тези от баницата.
Вторият е с 12 Коледни мисли/цитати на известни личности. Защо 12 ли?! амиии заради 12-те дни на Коледа. Дните между Игнажден(20.12) и Нова година(31.12) се считат за дни по които се гадае за месеците на идната година. Всеки ден отговаря на съответния месец и по това какъв е денят се смята че такъв ще е и месеца. А какво по-хубаво от това всеки месец от годината ни да е изпълнен с мир, любов, радост, както по Коледа.
И третия вид - празни :) дааа  тези бурканчета могат да послужат за една красиво тематично местенце, където да си събираме коледните съкровища(късметите, паднали ни се от баницата, не само от тази година, паричката(ако ни се е паднала), някое малко, но скъпо за нас подаръче ииии каквото още  ни хрумне...). Аз определено ще си оставя едно и за себе си :)
Еее вижте първото бурканче :)

Снощи ме скастриха, че съм използвала лятната дантела и да измисля нещо друго....по-пухкаво... ииии май критикът ми е прав... вижде втори дубъл на същото бурканче :)


Май добре се получи... А на Вас харесва ли Ви?
От мен за сега толкова.... скоро пак ще досаждам.
Целувки
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!