петък, 4 октомври 2013 г.

За малко порастнала принцеса...ииии една малка игра за Вас

Здравейте, картичката която ще видите няма повод.... от доста време не бях правила нещо детско и реших да използвам свободното си време иии да си напарвя една картичка. не стана точно както си я представях, ноооо мисля че добре стана, има още какво да се желая.... амаа то от толкова сватби... трудно превключвам :)
Сега ми хрумна една идея.... тъй като за  вдъхновение съм използвала цветовете на нещо  познато, което съм сигурна, че много от вас знаят. Този, който познае пръв кое е етова нещо ще  получи тази картичка като подарък от мен :) Роси, не подсказвай ;).... еее вижте я:

 

Ееее от мен за днес това...
Целувки
Нуши

10 коментара:

  1. Тиква? На мен много ми харесва цветовата комбинация, много нежна картичка се е получила и, напротив, сватбената вълна помага в случая :) Браво.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Тони.... Ще те разочаровам.... за сега отговорът ти е грешен :) Не е храна, макар, че кучето ми се опита да я надъфче.... А нещо, което ни е в помощ в хобито ни.... Охххх май много подсказах :)

      Изтриване
  2. Хм.... цветовете на българското знаме?!? Иначе картичката е очарователна! Както винаги!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, милааа.... но и теб ще разочаровам.... не е знамето :)

      Изтриване
  3. Big Shot? Kартичката е много нежна красива :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Такааа.... ето го и притежателя на картичката :) Даааа синичкия вариант на машинката :) Тези цветове от много време ги гледам и все търся удобен момент да направя нещо с тях..... Пиши ми, моля те на temenujka_v@abv.bg да се разберем как ще си получиш картичката.

      Изтриване
  4. Тъкмо щях да кажа новия Big Shot :) аз имам стария и сега отворих да видя новия :)

    ОтговорИзтриване
  5. Дааа, Тони.... той е :) Има прекрасни цветове :)

    ОтговорИзтриване
  6. И шаблоните му в стартовия пакет са по-хубави...май съм избързала с купуването :). Честито на Цвети!

    ОтговорИзтриване
  7. На живо картичката е още по-красива!!! :)

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!