петък, 12 юли 2013 г.

"Чудя се какво ли интересно ще ми се случи днес..."...Мечо Пух

Здравейте днес отново, чудех се дали ще успея с изработването на това, което ще видите... нооо ето че успях, че даже го и снимах на подходяща светлина, че и време за показване ми остана :)
Тааа, ще видите моята идея за декорирано бурканче... при доста от наши познати сте виждали подобни, нооо моето не е за спомени, а със вдъхновяващи мисли за всеки ден... Тази идея имам от доста време и чакаше само повод да се захвана с нея. Ееее поводът дойде... и отмина, а именно Рождения Ден на мама. Той беше юни месец, в началото, но ние така и не сме се виждали от тогава. Тази седмица се очертава да се видим ииии  както е по закон... за най- близките - в последния момент.
Да ви го покажа, а?
Бурканчето като форма много ми хареса, леко изтумбено и от двете страни-сплеснато. Може да стои както изправено, така и под 45 градуса.
  
А ето и как изглеждат навитите листчета с късметчета/мисли... 

 Ееее вече наистина изчезвам и не ме чакайте в следващите 3-4 дена... на Сватба съм :)

1 коментар:

  1. Нуши страхотно е ,като си помисля само как ставаш сутрин и си избираш нещо вдъхновващо за през целият ден и на мен ми се прииска да си направ такова бурканче:)))Поздрави много е красиво и свежо!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!