петък, 12 юли 2013 г.

Сватбено в цикламено и розово...

Здравейте,  отново съм тук и отново на сватбена тема... Този път  подготвих част от подаръка на кумовете за младоженците, а именно картичката и тагчетата за четирите бутилки. Не пожелаха да са тематични, а  в комплект с картичката. А тя трябваше да прилича по конструкция  на корицата на книгата за пожелания от предната публикация. А цветовете... цикламено, розово и бяло... да ме извиняват младоженците, нооо на мен тази комбинация ми идва много сладникава, прекалено, дори за сватба :) затова поразнообразих малко с екрю и злато :) Нали все пак и на мен трябва да ми хареса :) Та вижте какво се получи:
 Картичката е доста големичка... А5 в сгънато положение... така пожелаха поръчителите ми :)
Ето и семплата декорация на вътрешната й част
А ето ги и тагчетата :) Всяко е с пожелание за определения повод, за който е наречена бутилката.
еее за днес от мен това
Целувки ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!