сряда, 10 юли 2013 г.

За Морска Сватба...

Здравейте... хайде да Ви покажа и плика за паричен подарък за младоженците от една морска сватба, на която ще присъстваме в неделя... Ох много се надявам първо да не ме навестяват(почти съм сигурна, че нямат време в момента за мен :) ) иии второ да харесват лилаво :) Този път нямах изобщо идея  за цветовете на сватбата, освен бяло и синьо(каквато беше поканата).

Ще видим...
 Мидичките са спасения остатък от кашата на Цвети... бях си събрала една торбичка... иии Цвети ги намерила и решила да ги прави на каша...А камъчетат са специално събрани от плажа при устието на р. Велека. Цветенцата аз си ги правих ииии мноого ми хареса комбинацията светло синьо, слънчево жълто и патладжан :)...
Хубаво беше преди да снимам да изчистя цветенцата от паяжинките от лепилото.... амааа то с бебе какво по-напред да направя... всичко трябва да става набързо :)

Хайде сега изчезвам....целувки

3 коментара:

  1. Много е красив! А за цветовата комбинация трябва да призная, че и аз съм впечатлена - толкова е готина! :) Хубаво да си изкарате и съм сигурна, че страшно ще им хареса! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Боби :* Наистина много се надявам да хареса на младоженците опаковката на подаръка ни :)

      Изтриване
  2. Красиво, свежо и в стил Нушинка! Не може да не се хареса, грабва от пръв поглед! Много ми харесва оформлението на пожеланието!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!