петък, 10 февруари 2012 г.

Вдъхновено от Miss Emerald... или опит за Shabby chic с валентински привкус

Ето ме и мен... мислихте си, че ще пропусна купона за блог-годинката на Тони(Miss Emerald)?!...Да, и аз така си помислих, като видях темата на първото предизвикателство... Ама не...Докато разглеждах вие какви ги вършите ненадейно ми дойде вдъхновението. Хайде сага да ви покажа и първия  ми поздрав към нея - "Картичка в стил Shabby chic" :


Много се надявам да ти хареса, мила!
А сега да понапиша малко и за картичката ... всичко по нея съм си го правила аз, розичките, голямото цвете, а и висулката.
Мисля, че е тук момента да се похваля с част от подаръчето ми от мама по случай Рождения ми ден.

Много им  се радвам, особено на пънчовете, сега определено съм по-улеснена, до този момент падаше голямо изрязване на ръка.
С големият пънч  направих розичките. А после ги пооцветих с акварелните моливчета.

Фонът върху картичката е  дантела, която пришивах на ръка, все още нямам шевна машина.
Тази бонбонена картичка не върви много да я подаря на любимия ми човек, но е точно като за моята малка принцеса, та това ще е първата и валентинка,...специално от мама! Най-вече защото тя взе дейно участие в изработката и...тя лично ми перфорира листенцата и цветенцата и по нейна идея има перлички върху панделката (разсипа ги  докато подреждах розичките върху картичката и беше много щастлива от този факт).

Ще я покажа и в:


11 коментара:

  1. Beautiful card, love the soft colours. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    ОтговорИзтриване
  2. This is a beautiful card, cleverly made. Thanks for joining us at CRAFT Challenge this week. Hope to see you again next week. Hugs Sheryl xx

    ОтговорИзтриване
  3. pretty card, thanks for entering this week over ta c.r.a.f.t challenges x

    ОтговорИзтриване
  4. Много сладкооо... ;-)

    ОтговорИзтриване
  5. Great card and perfect for the challenge at CRAFT Challenges. Thanks for joining us

    Sylvia xx

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна е! Много добре си се справила със зашиването на дантелата, браво на теб! Чудесно е, че използваш най-различни материали в картичките си, това винаги внася нотка на оригиналност!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  7. Нушенце, първо се извинявам за закъснелия коментар, но от няколко дена имам проблем с коментирането от лаптопа, а до другия компютър ми е трудно дореждането.
    Видя ли, че вдъхновението идва ненадейно? А ти беше готова да се откажеш! Много се радвам, че те е споходило и бих казала, че е наистина много вдъхновяващо, защото си направила много оригинална, нежна и по шабишикски, богата картичка! При това си имала още по-вдъхновяваща помощ, която един ден май ще започне да прави и самичка картички.
    Радвам се, че се присъедини към празненството и че се включи в Предизвикателство №1!

    ОтговорИзтриване
  8. Много оригинални розички ! Толкова нежна картичка :)

    ОтговорИзтриване
  9. Много ви благодаря, момичета за прекрасните думи и много се радвам, че картичката ми ви е харесала!

    ОтговорИзтриване
  10. Gorgeous feminine card! Thanks for joining us at DYSU.

    ОтговорИзтриване
  11. Нуши, картичката е прекрасна- нежна, романтична и много, много оригинална! хареса ми идеята ти да ползваш дантела за фон и..шапка ти свалям за търпението да я защиеш така равномерно на ръка- справила си се блестящо!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №6 "Вино и любов" зададено от Valchen.

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!