понеделник, 27 февруари 2012 г.

Малко рисунки...

Здравейте,
днес искам да ви покажа две мои рисунки. От известно време Цвети иска постоянно да и рисуваме с баща й. Ееее той се справя доста добре, за разлика от мен... по неговите думи моите патета(това й е любимото животно, заедно а котетата, и най-често иска тях да рисуваме) приличат на нещо подобно на врабчета амаа не точно...Съгласна съм, че не съм художник, а и  начина ми на рисуване не се е променил особено откакто бях в детската градина, но тогава много ми се радаваха и постоянно ме караха да им рисувам нещо...
И такааа, първо ще ви представя едно "па-па"(така Цвети нарича патето, а и май всичко, което има чофка)...



Разбира се тук се постарах малко и го пооцветих... в тетрадката на Цвети трябва да се рисува доста скоростно, защото тя няма търпение и иска още па-па и още, и още...

Втората рисунка е на едни стилизирани цветчета:



Някога, някъде нещо подобно съм виждала, но изобщо не мога да си спомня какво е...
Тъкмо нея използвах като основен акцент за книгоразделителя, който направих специално за Предизвикателство №4 на Тони(Miss Emerald). Ето и как изглежда той:



За днес толкова... Целувки

2 коментара:

  1. Нушенце, и на мен това ми прилича на ... пиле, не на пате, но щом детето е казало, че е "па-па", значи е! Представям си каква скорост при рисуването му си развила, имайки предвид и моята госпожица колко нетърпеливо чака рисунката да бъде готова и да се започва нещо ново!
    Книгоразделителя, който си приготвила за предизвикателството е станал много красив! Сякаш с него доведе и пролетта на празненството!
    Благодаря ти, че се включи и в Предизвикателство №4!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!