вторник, 12 май 2015 г.

...за Антония и Йоана

Две малки сладурки- сестрички близначки...За първи път правя комплектче от албумче и кутийки за съкровища за бебенца близначета  Искаше ми се хем да станат еднакви, хем различни, каквито са по принцип близнаците- Приличащи си на външен вид, но по характер съвсем различни. Трябваше да е игриво и в същото време нежно, тъкмо като за две малки палави сладурани. Десените, които избрах да използвам,мисля че по изключителен начин допълват идеята ми. Влюбена съм във тези зайчета.


 И в двете кутийки по подобен начин са оформени органзени торбички за най важните и скъпи съкровища: пъпчето, косичката и гривничката  на бебенце.


 А ето го и в близък план албумчето:

 Отново любимата ми форма: хармоника.. не веднъж съм казвала защо толкова много я харесват :)

 От мен за днес толкова
Целувки и до скоро
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!