събота, 16 август 2014 г.

Ще се омъжи, но първо ще е моминското ѝ парти!...

Здравейте, от доста време не съм писала,нали:) Да де... ама нямам време и затова така става.
Напоследък съм на сватбена вълна с леки промеждутъци на други теми :) 
"Ще се омъжи, но първо ще е моминското ѝ парти!" ... А това е един добър случай да я изненадаме с албум на спомените, прекараните заедно щастливи моменти. " Това беше идеята за част от изненадата към булката от приятелките ѝ...
Ето го и него:



а другата част... за мен тя беше по изненадваща...искаха да ѝ направя кокетна булчинска диадемка, която да бъде част от тоалета ѝ за вечерта на празненството За първи път правя такава и частно казано до края не знаех как ще се получи... нооо стана доста добре...

 Това е от мен по тази тема, а вие с отбийте при Картичкофуриии да видите и другите ммичета какво са Ви спретнали за вдъхновение
Хайде от мен целувки... и до скоро
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!