събота, 22 март 2014 г.

С цветя за мъж...

…Вдъхновена от едно истинско приятелство между момче и момиче... Той има Рожден ден, а тя иска да го изненада... Тя искаше задължително да има цветя. Не ми беше много ясно как ще вържа цветята с мъжка картичка, ноо от дума на дума тя спомена, че мислила картичката да е с морски акценти, но предпочела цветята... И вдъхновението дойде... Стана много добре според мен... Семпла декорация от красиви жълти цветя в комбинация със естествени миди. ..Аххх как ми замириса вече на море...

 С тази картичка Ви каня да ни посетите в новото предизвикателство на Картичкофурии - "Искам все да чувам как шепти морето..." , зададено от Мария

От мен за днес ще е това
Целувки и до скоро!
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!