петък, 14 март 2014 г.

Пролет...

Привет!
Напоследък съм малко заета, а след няколко дена се очертава да стана още по-заета, ноо за това ще се хваля друг път :) Само ще кажа, че съм страшно доволна и развълнувана от предстоящите ми ангажименти :)
Нали не си мислите, че пиша само да Ви се хваля... неее .. дойде време да Ви покажа една картичка, която направих за осми март за една майка. Моя позната ме потърси с идеята да изработя нежна картичка за майка ѝ по случай празника. Единственото условие беше да присъства точно определен силует...

 Тук е момента да кажа, чеее за най-близките ми дами не правих нищо... просто така се стекоха обстоятелствата... Ноо те си знаят, че много ги обичам и ще се реванширам за друг празник :*

А тази картичка ще видите още в:
http://hartienivalshebstva.blogspot.com/2014/02/blog-post.html


От мен за днес може би ще е това... :)
Целувки
Нуши

1 коментар:

  1. Много нежна картичка! Идеална за всяка мама за 8 март. Страхотно е, че я видяхме в Зимно предизвикателство №3 - "Женска красота" на Хартиени вълшебства!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!