вторник, 18 февруари 2014 г.

Пролетни картички

Днес ще Ви покажа и пролетните картички за базара в градината на Цвети. Станаха доста пъстри, свежи и много пролетни, семпли, ноо много си ги харесвам. Надявам се и на мероприятието да се харесат.
Искаше ми се повече а направя, ноо времето ми е кът и успях само 4... Ето ги, първо на обща снимка:

...иии по отделно...




 Ааа забравих да кажа, че всички цветенца аз си ги правих ии много се гордея с теменужките:)
За днес май ще е това... Целувки и до скоро...
Нуши

7 коментара:

  1. Нуши прекрасни са.Невероятна идея за стихотворения -поднесени по такъв оригинален начин.Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни, както винаги. И наистина пролетни!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудна работа, Нуше. Искам да е пролет - точно такава, за каквато разказваш с разкошните си картички. ПП Наистина са прекрасни тез теменужки :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятни са, такова слънчево настроение съдават, че вече усещам пролетта!

    ОтговорИзтриване
  5. Нуше прекрасни са, защо ли Теменужките са най-хубави :)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотнииии! Много свежи, зареждащи и усмихващи. Обичам го този сезон.... :*

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей Нуше!

    Аз съм Нора, майката на Йоанна от групата на Цвети и две от прекрасните ти картички са при мен! :)
    Искам да те поздравя за таланта и да изкажа възхищение от това което правиш.

    Пожелавам ти вдъхновение и слънчев ден!
    Поздрави,
    Нора

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!