петък, 21 февруари 2014 г.

Изборът на Цвети в играта ми...

Здравейте, първо искам да Благодаря на дамите, включили се в моята игра по случай Рождения ми ден, както и едно голяяямо Благодаря на тези, които ме зарадваха с проектите си, като ми ги изпратиха.Вие направихте празника ми вълшебен!
Дълго с чудих каква да е точно наградата за дамата, чието име изтегли Цвети иии реших да е някое от ръчно изработените ми подаръчета( комплектче Декориран бурканче с картичка; Комплектче от Декорирано тефтерче и картичка или тетрадка за рецепти), по избор и в желаните цветове на късметлийката :)
Към моето ръчно изработено подаръче ще добавя и малко материали, цветенца,панделки, перлички, малко хартийки иии каквото още ми хрумне.
Ииии такааа... късметлийката в играта ми е ...

Кати (Kakichka
Честито от мен, мила! Очаквам да се свържеш с мен , за ад се разберем за изработката на подаръчето ти, която ще стане в рамките на месец Март.

Реших също, че е редно да с опитам да зарадвам и тези момичета,които ми изпратиха картичка/подаръче за моя празник, така че и за тях ще спретна по нещо изработено от мен.
Ноо тук не се ангажирам със срокове, но все пак ще се постарая да не ме чакате много.

Иии все пак да не оставам публикацията без снимка, Ви показвам две мартенички:


 И двата вида са бршки.. едната е моделче от миналата година, а другата направих съвсем наскоро

Еее това е всичко от мен за сега ;)
Целувки и до скоро
Нуши

1 коментар:

  1. Честито на Кати! :)))
    Нуше мартеничките са страхотни, особено тези от втората снимка!!! :)

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!