сряда, 26 юни 2013 г.

Сватбена кутийка за паричен подарък и пожелние в розово и златно...

Ето ме отново след кратката ни почивка.... оххх много бързо мина :(
Нооо стига съм се жалвала, а да Ви покажа последната ми кутийка... топла,топла :)

Все още нямам одобрение от поръчителката и много се надявам да я хареса :)
По нея няма какво да обяснявам....Всичко си знаете :)
За сега толкова... очаквайте ме скоро с една мъжка картичка, малко сватбени табелки  за маса, бутониерки, книга за пожелания иии поне още 2 кутийки от този вид :) нооо към края на седмицата или в началото на другата
А за сега от мен Целувкииии

3 коментара:

  1. Много нежна и много красива кутийка! Местенцето за парите, оформено по този начин много ми допада! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Няма как да не харесат на дамата! Толкова са нежни и елегантни!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежно и красиво съчетание! Браво!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!