неделя, 11 ноември 2012 г.

Как направих... Коледна Звезда

Здравейте, от доста време не съм правила уроче, затова днес реших да споделя един начин за направата на Коледна звезда... не си мислете, че аз съм го измислила :) Просто не успях да намеря  подходящо уроче във Интернет за такава...
Коледната звезда, която ще ви покажа тук и върху която ще работя е бяла, червената такава може да видите в предната ми публикация със "злополучната" коледна картичка тук .
И такаааа:


Необходими материали:
хартия 80гр.
перфоратор като показания
лепило
ножица или някакъв друг инструмент за извиване на края на листенцата
подходящ по размер и вид метален център
перличка
мастило и тампонче, ако искате да обагряте покрая листенцата
кръгче от хартия с диаметър около 1-1,5см.
 Перфорирате 10бр. листенца.
Ако искате да обагряте листенцата по края им... тук е момента.
Най-важното при тази коледна звезда е...лепят се  2 реда листенца(по 5бр на ред)върху кръгчето, всички листенца от един ред трябва да сочат в една посока(листенцата си имат кривинка... е тази кривинка трябва да е в една и съща посока), на втория ред те трябва да сочат пак в една посока, само че наобрано на тия от първия ред. Това трябваше да поясня тук, за да съобразите от коя страна да направите обагрянето, а съшо така и извиването на края на листенцето(със ножичка или някакъв друг инструмент се извива листенцето само по по-голямата дъга)

Първият ред се лепят листенцата само  за опашките; При вторият ред листенцата  попадат между тези от първия и малко по-навутре в кръга.
На края залепяте центърчето с перличката.
 

Ииииии готовоооо :) Надявам се съм била полезна с това уроче

6 коментара:

  1. Много полезно уроче! На мен лично и двата варианта на коледната картичка ми харесаха :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ауу, страхотна е! Благодаря за идеята, ще се възползвам!

    ОтговорИзтриване
  3. Жестока е! И какво съвпадение - имам точно такъв пънч, следователно трябва веднага да използвам чудесната ти идея!

    ОтговорИзтриване
  4. Хубавото е, че и аз имам този пънч и то в два размера :) Страшно ме зарадва с това уроче, точно от тези листенца не знам дали щях да се сетя да сглобя коледна звезда.
    Иначе на мен също ми харесват и двете ти коледни картички, есенната преди това също е много очарователна и силна :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Супер е !И аз имам такъв пънч и ще се пробвам :)

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!