понеделник, 5 декември 2011 г.

За рожден ден в розово

Здравейте, днес ще Ви покажа картичка в доста нетипичен за мен цвят.Мисля, че всеки си има определени любими цветове, с които обича да работи... ееее моите определено не включват розовото. Но тази събота се наложи да направя картичка за рожден ден на колежка на съпруга ми, точно в този цвят (тя не признава никакъв друг цвят, даже мишката за компютъра й е розова). Та се наложи да се потрудя малко повече. Ииии ето това се получи:


Е, трябваше да го направя все пак и на мен да ми хареса, та включих и малко кафяво, тук там перлички(в цветчетата), любимия изонит и мисля, че стана добре :)
 Като се замисля май картичката е подходяща за Игра 28 на Арти-марк - "Мрежа" (заради кошницата)
 

7 коментара:

  1. Ееее, няма друга такава картичка! Превъзходна е! Убедена съм, че дамата много ще се зарадва!
    Толкова хубава картичка и да не участва в нито едно предизвикателство!? Хайде, включвай я някъде, та повече хова да й се порадват!!!
    Експериментирай повече и смело!
    Късмет!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за похвалите! Много добре ме подсети за предизвикателствата! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятна е! Премерено розова, което много ми хареса! Това, което си добавила от себе си е чудесно! Разкошна се е получила!

    ОтговорИзтриване
  4. This is so sweet! Love the little flowers on the basket.
    Thanks for sharing it at The Crazy Challenge.
    ~darling Ho~CCH-DT

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна е,колелото е изработено много оригинално!Много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  6. Ихааа, май ще правя повече картички в розово.:)
    Благодаря Ви!

    ОтговорИзтриване
  7. Много ми хареса, направо е уникална

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!