неделя, 19 април 2015 г.

за рожден ден...

Здравейте! Скоро не съм ви показвала само картички... но това е защото и не бях правила. Ето че преди няколко дена ми се отдаде случай да  направя две. Едната за рожден ден на дама, а другата е сватбена, но нея ще ви я покажа след около седмица. Тази, коят щ видите днес е предназначена за рождения ден на  майката на поръчителката ми. Тя много хареса този нечен силует с цветя в косите и перлите за акцент.А рожденичката обожава лилаво... А в комбинация със слънчево жълто и нюанси на зелено се получи една  много любима моя свежа цветова комбинация. Вижте я:



 От доста време не съм участвала и в предизвикателства... еее сега ще го направя...  Тази картичкаще покажа  в CMC#67 Flowers / Цветя

От мен за днес толкова... утре  ще ви покажа какви ги свърших за едно моминско парти :)
Целувки и до скоро
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!