вторник, 11 ноември 2014 г.

Рецептурник в розово с маргаритки

т кога се каня да  Ви покажа този рецептурник си нямате представа. Той беше специално изработен за една Картичкофурия, която си го поръча като награда от играта ми по случай РД. Ехеее... помните ли.. преди около година.  Бях й обещала и уроче за направата, ама така и не го оформих. И се чудя дали ще е полезно. Вече на пазара има достатъчно заготовки за тефтери в различни размери и аз честно казано съм на мнение,че ще е безсмислено да Ви показвам как да демонтирате  тялото и облепяте кориците, като можете да си спестите половината работа със закупуването на подобна заготовка.
Та да взема да Ви показа рецептурника, нали?!



Ееее, Кати! надявам се наистина да ти хареса подаръка и да си го ползваш!

от мен целувки
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!