петък, 11 юли 2014 г.

Ръчно изработени подаръци

Здравейте, вчера попаднах на две мои нещица,които много си харесвам и не знам защо  и как съм пропуснала да Ви покажа...
Първото е декорирана дървена рамка за снимки. За вдъхновение използвах снимката която ще стои в нея... Вижте я!

цветовата комбинация тук  много, ама много ми легна на сърце... като цяло обожавам жълти цветя и всички комбинации със жълтото :)
Може би сам това ще е общото между двете ми творения в тази публикация :)

Представям Ви скромното ми подаръче за една дама по случай рождения ѝ ден (който беше през март... тя си го получи навреме,просто с пу;ликуването се забавих ... :))... 



 Декорирана Свещ с аромат на ванилия :) Декорацията сама си дойде на мястото :)

И  с двете неща успях да допринеса за усмивките на новите им притежатели, което много,  много ме радва

Целувки от мен  и до след малко, когато ще Ви покажа една малко нестандартна(поне за мен) идея  за акцент на сватбена картичка :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!