сряда, 22 януари 2014 г.

Тетрадка за рецепти

Ето меее, както обещах вчера :) Свекърва ми скоро има Рожден ден ииии понеже знам ,че тетрадката в която си записваше рецептите е пълна вече и мислеше да си взима нова, реших да ѝ направя аз такава. На 99% съм сигурна че няма време да  ме навестява тук, затова спокойно Ви я показвам:
Такааа... всичко по декорацията тръгна от картинката... тя обожава да прави сладки неща - тортички, сладки банички, кексчета..... мани мани... не ми се мисли, чеее по Коледа наддадох 3кг само от нейните  вкусотии:) Тъкмо ги върнах иии сега пак ще си ходим...:)
Тааа за декорацията говорех... Реших, че ще бъде в леко винтидж стил иии десена на точките пасна идеално с цветовете на картинката,  Останалото беше лесно :) Ааа забравих да спомена, че тетрадката еобикновена с дебели корици формат А5 иии беше на едни зайчета, сетих се че вкъщи ми беше останала още  тънка крафт хартия... тааа  отново се наложи да прибегна до процедурата с демнтиране на тялото на тетрадката, обработване на криците,за да се залепи хартията добре за тях, облепяне и отново монтиране на тялото. Този път ми се получи перфектно :)
Сега е момента да се похваля и с новите си шаблони...буквите(страшно си ги харесвам) ииии един нов сет на Xcut с рамка-овал и декоративни бордюрчета,  и двата подарък за Рождения ми ден :)

Творението ми ще видите още в:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2014/01/cmc-38-anything-goes.html

Еее това е за днес... изчезвам, чеее един албум със зайци ме чака на бюрото.. скоро и него ще Ви покажа :)

Целувки от мен и до скоро
Нуши

6 коментара:

  1. Леле, Нуши, тази красота за свекървата? Явно много се разбирате :о))) Шегата на страна, но тефтерчето е станало страхотно. Много деликатно си съчетала богатата декорация на шаблоните със семплата хартия на точки. Както и цветовете на картинката с останалите елементи. Пълна хармония. Имам и една молба...би ли разяснила малко повече относно "процедурата с демнтиране на тялото на тетрадката" впечатлена съм? Гуш

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Хихихихи, въпроса за зазбиратетвот със свекървата е най-чест задавания ми,когато спомена,че й правя подарък :) ... нооо да, разбираме се.
      Мерси,за похвалите! Аааа за процедурата.... скоро ще правя още едино тефтерче А6 и ще снимам за кратко уроче.Иначе накратко казано: когато разтвориш такава тетрадка или тефтерче се вижда, че тялото е монтирано към корицата с по един лист хартия, т която половината е залепена за корицата,а другата половина- за тялото. На мястото на сгъвката има процеп къдет тази хартия никъде не е залепена,за да може да се разгъва и сгъва лесно. С макетен нож точно там я разрязвам и отделям тялто(тук трябва хем да отрежеш максимално близ д тялото,хем да не го нараниш с ножа). А остатъка от тази хартия, която става на корицата я отлепям или я изшкурвам. Започвам обрабтката на корицата като я минавам с едра шкурка цялата,за да може да залепне добре новата хартия върху нея. Облепям я, с избраната хартия. и след това отново монтирам тялот, като си изрязвам лист хартия коят половината да залепя на тялото, а другата половина - на корицата. В крайна сметка накрая с монтирането поправям това което съм развалила при демонтирането с нова хартия. В урочет ще пкажа всичко и ще опиша точно каква хартия за къде изплзвам... ноо ще е другата седмица.

      Изтриване
    2. Нуше, чуден е станал тефтера, свекърва ти е късметлийка... А за урочето и на мен ми звучи много интересно, бих го включила в картишока с удоволствие, ако разрешиш.

      Изтриване
    3. Благодаря ти Кати! А за урочето.. с удволствие ще го споделя с вас стига да го напарвя, до сега така и не намерих време да го подготвя, ноо обещавам само да се поосвободя малко в началото на Март месец и ще го имате.

      Изтриване
  2. Супер красиво е:) И аз исках да направя подобна за приятелка сладкарка, може да взаимствам малко:)

    ОтговорИзтриване

  3. Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!