неделя, 22 декември 2013 г.

...със сини цветя...

Ето ме отново... Ще има още, спокойно :)
Картичката, която ще видите в първоначалния си вид трябваше да е много нежна с балерина и сини цветя.
Нооо последва неодобрение от страна на поръчителите ми, заради липсата на контраст между десена и балерината... иии последва преформяне :)


Аз си харесвам и двата варианта, затова Ви ги и показвам
И все пак картичката в окончателния ѝ вид ще видите още в:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/12/198.html

2 коментара:

  1. Отново много нежно и красиво!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Прелестни! Много съм впечатлена от букета! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството ми при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!