четвъртък, 28 март 2013 г.

С усмивка за приятел...

Здравейте,
Картичката, която ще Ви покажа днес е предназначена за моя фейсбук приятелка, с която не се познаваме лично, поне за сега...
Няма да пиша повече, защото ми се иска да я изненадам и да не вземе случайно да се познае :)
Направо да Ви покажа картичката

 Както виждате още ме държи сватбеното настроение. Стана доста нежна картичка, отново вдъхновена от цветовете в един от колажите на Тони(Miss Emerald) в предизвикателството по случай Блогогодинката й (не съм сигурна, че мога да участвам и втори път, но Тони ако сметне, че не е редно може спокойно да премахне  участието ми :) )
Да видиииим с какво да се похваля днес?! Ами с шаблона за рязане на пепeрудата на Memory Box. Все още нямам машинка за рязане, нооо това не ми пречи да ида на кафенце при приятел и докато си бърборим да си понарежем малко нещица :) Както виждате съм започнала да се запасява, така че обмислям   да се сдобия и с машинката... Кога ще стане... няма да е много скоро. До тогава ще се пие кафе у Ани :) Доста нахално от моя страна, нали ;)
Първо тази картичка отива в Авантюрата на ShMe (охххх, успях в срок и аз да се включа).

Картичката ми ще видите още в:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/03/cmc-17-sketch.html


6 коментара:

  1. Успя, Нуше, а това мен безкрайно ме зарадва. Поднасяш ми страхотен естетичен елексир, който пия на бавни глътки и искам още. Толкова нежност има в творчеството ти. Ти си го наричай сватбено настроение, аз си го приемам за чиста доза тебе + щипка нов шаблон, използван превъзходно. Със сигурност, която и да е мистериозната получателка на тази красота, тя получава уникален подарък. Благодаря ти от сърце, че ни го сподели в Авантюрата :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила, шМи... толкова ме усмихна с твоите думи :) Благодаря ти! Твоите коментари са винаги толкова позитивни, че няма как човек да остане равнодушен и на лицето му веднага грейва една ейййй такава.... усмивка :)

      Изтриване
  2. Прекрасна картичка отново :) Браво, Нуше. :*

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива, а пеперудите са страхотни и всичко е съчетано в тези прекрасни цветове! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Нуше, още една красива, нежна, феерична и романтична красота ми поднасяш! Благодаря ти, че бе моя гостенка на моя празник!

    ОтговорИзтриване
  5. Много свежа картичка!Чудесна е!
    Благодаря ти ,че се включи в Card Mania Challenge.

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!