петък, 26 септември 2014 г.

с последните лъчи на лятното слънце...

Здравейте! Ето ме отново в този не много слънчев есенен ден... даже бих казала доста дъждовен, поне тук в София :) Но и дъжда си има своя чар... не му се сърдя :)
Макар и в есенни багри днес ще ви върна малко към лятото и типичните за този сезон цветя - слънчогледите. Не ми се получиха много като форма, други шаблони възнамерявах да използвам за тях, но  цветчетата им се оказаха прекалено големи за картичката, затова повторих идеята с маргаритките и вижте какво се получи:


 


А ако все още не сте разбрали от къде да си вземете тези толкова идейни "стърготинки", които съм използвала,както при маргаритките, така и тук за центърчето, наминете през това магазинче. Там ще намерите голямо разнообразие на материали и ще  отговорят на всеки Ваш въпрос с усмивка и необходимото внимание.Вярно не е много приятно, когато си харесам нещо, което току що е заредено и хоп.. след 2 минути вече няма наличност, но в повечето случаи като се обърна с въпрос към собствениците се оказва, че съвсем скоро ще има ново зареждане. Съвсем наясно съм че за да се поддържа голямо разнообразия на артикулите  е нормално те да се зареждат по малко бройки от вид. Малко странно за мен е това, че независимо дали си поръчал за 5 или 50лв доставката е една и съща. Определено бих се зарадвала на едно поощрение към  по голяма по стойност поръчка с  по-малка доставка например.
Ето и точно кои "стърготинки " използвах при цветчетата от представената картичка.
А скоро очаквайте и включването ми на Коледна тематика с последните си попълнеия по темата:
http://uau.bg/impression-obsession/6938-impression-obsession-die106-s-merry-tree.html
 и това прекрасно клонче, по което въздишам от миналата година :
http://uau.bg/impression-obsession/6941-impression-obsession-die021-n-pine-branch-die.html

Ееее от мен за днес толкова
Целувки и до скоро
Нуши

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!