петък, 18 октомври 2013 г.

...за Кръщене в лилаво...

Здравейте, домъчня ли Ви за мен... хихихи. Обещавам днес ще е само една публикация, няма да Ви досаждам много :)
Представям Ви едно пликче за паричен подарък и пожелание за Кръщенето на една малка принцеса. Поръчителката ми толкова хареса  декорацията на последния ми комплект Декорирано бурканче и картичка, чеее сърце не ми даде да не я напарвя същата и върху плика :)

Сладко, нали?!
Крачетата и надписа са ми новите печати, напарвени от Ади, и съм изключително доволна от изработката, правят перфектен отпечатък  и при ембосинг.

Пликчето ще покажа още в:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/10/cmc-31-pastel-colors.html

Хайде от мен за днес толкова...

Целувки
Нуши

1 коментар:

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!