четвъртък, 3 октомври 2013 г.

Сватбена книга за пожелания в червено, шампанско и злато

Здравейте, ето че приключих и с  книгата за поредната ни сватба тази година - пета по ред. Нооо показвам ви сега това с уговорката, че другата седмица ще  има още да гледате.
За тази сватба младоженците си правиха сами поканите,  за което  ги поздравявам, станаха прекрасни! А мен избраха да им напарвя книгата за пожелния.  Макар че имах  доста свобода  за напарвата й, все пак се придържах към основните цветове и декоративни елементи от поканите. А именно гълъби и рози в екрю и основни цветове червено, екрю и злато. Вижте я:


На мен ми харесва, макар че..... много ме  бодат тия халки в сребристо... амааа нямаше начин... сега да видим дали  и младоженците ще я одобрят.

От мен за днес толкова.... съвсем скоро ще финиширам за тази година със сватбените неща и ще дам ход на есенните творения и Коледната Работилница.

Целувки
Нуши

1 коментар:

  1. Поредната красота:)Нуши!освен лицето ,впечатли ме много и начинът по който си облякла химикалката!Поздрави и да им е горчиво на младоженците!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!