петък, 31 януари 2014 г.

Великденско албумче - първо и сигурно последно...

Здравейте, днес ще Ви покажа албумчето, което правих през последните  няколко дена.
За първи път правя албумче иии да Ви кажа четно,не съм сигурна, че ще повторя. не, че не ми хареса как стана... нооо определено, това не е за мен. Не ми достави удоволствието, коети изпитвам при направата на картички, тефтерчета и бурканчета. А иии за мен перфектният албум за снимки е с декорирани корици ии напълно чисти страници от хубав картон.
Поех ангажимента за този,за да видя какво е, нооо това не е за мен .... все пак вижте го:
Крицата:
 иии няколко от 10-те странички...





Влюбих се в тия зайци, които намерих в Интернет. Уникално сладки са :) Нали? :)

От мен за днес толкова.. другата седмица ме очаквайте с един рецептурник, комплектче от декорирано бурканче  и картичка за Свети Валентин иии някоя и друга картичка :)

Целувки и до скоро
Нуши

1 коментар:

  1. Чудесно весело Великденско албумче! Чакай да видиш как ще грейне, като добавиш и снимките!
    / Знам от лична "тръпка" - свекърва ми ми беше подарила едно - колко се ядосвах, че си е дала на вятър парите!
    Като сложих бебешките снимки - Чудо! Сега с умиление го разглеждам всеки път!/
    Стиховете са много хубави също.
    Успех!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!