вторник, 3 декември 2013 г.

Винтидж женствено в червено...

Здравейте... дойде ред да Ви покажа и комплектчето (декорирано бурканче  с късмети и картичка), което напарвих за една дама по случай рождения ѝ ден. Подаръчето е поръчка от колеги. Дамата обожавала червено, перли, цветенца, изобщо всичко нежно и женствено. Желанието беше да използвам точно определен силует, който в комбинация с основния цвят - червеното, веднага ме препратиха към една любима моя песен:


А ето и моя принос за усмивката на рожденичката:


 
За конструкцията... първоначалната ми идея беше да бъде като тази картичка на Роси, много ми хареса... нооо  исках и  тези пепруди да използвам, а с тях намаше как да  напарвя двойни крилца, таак, че се лиших от единия кат и картичката е във вида, който виждате :)
На мен много ми харесва цялото комплектче...  малки винтидж усещане.... нежно и женствено!
 
A това е една от снимките на комплектчето, която ми изпрати дамата, по чиято идея работих:)
 
 
Много се радвам, че както целия колектив, така и рожденичката  са харесали подаръчето :)
 
Ще го покажа още в:
 
 
Ееее от мен за днес толкова...
Целувки на всички и до скоро... вчера си получих подаръка за Коледа от съпруга ми, тааа ще трябва да Ви се хваля, само да го доподредя :)хихихи
 
Нуши
 


7 коментара:

  1. Много нежно комплектче!
    Бурканчето е много сладко,а за картичката нямам думи... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, Нуше, как ги измисляш толкова хубави и толкова в твоя стил, а все ми изглеждат различни. Взирам се всеки път в детайлите и все не разбирам как и от какво правиш тази "паяжинка" върху цветната декорация? Много е интересна и мисля твой патент. Поздравления за отличната работа.
    П.П. Няма как да не хареса получателката нещо толкова изящно. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за хубавите думи! Да ти издам и тайната... "паяжинката" е кокосова трева ;) Много добре пасна на декорациите ми :)

      Изтриване
  3. Страхотно и нежно! Много добра работа си свършила отново! Браво, мила! Песента ми е много любима и на мен. Знаеш ли, докато бях в Шотландия и работех на 2 градуса постоянна температура я слушахме доста често. Да ти кажа - стопляше ни.... :)))))

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно комплектче! Много нежно, стилно и елегантно! Как няма да се хареса! А това е една моя много л'бима песен, така че благодаря за поздрава :)

    ОтговорИзтриване
  5. Thanks for joining us at WOC with your stunning card! Really love it! :)

    Best regards, Malin ♥

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!