събота, 2 февруари 2013 г.

За дама, която обича дантели и перли...

Здравейте, напоследък не публикувам много тук, но си имам оправдание... подготвям един доста голям проект, който ще ви покажа  след като мине мероприятието, за което е прадназначен... в началото на лятото. Ако ми разрешат.. може и по-рано :)....
А днес ще ви покажа един плик за билети за театър. :)  Беше ми поръчан от една моя приятелка за нейна такава, която има Рожден ден във вторник и подаръкът й  са билети за театър :)
Като помолих за малко повече инфо... ми беше споменато, че обича дантелите, перлите и е скоса до раменете :) За последното аз питах, защото имах идея какво ще правя, тааа да видя дали съм на прав път. Ето и какво измайсторих :)


Пликът е с размери 17/9 см. Вътре има джоб, в който  ще се сложат билетите и съм подготвила едно картонче с размери 15/8  за пожелание.  Пликът се затваря с две магнитчета (едното н основа, а другото на капака)... между другото не очаквах толкова добре да се получи с тези магнити... единственото "условие", за което трабва да се помисли е магнитите да не се лепят директно едно за друго, а привличането им да ства през картон, иначе са много силни и има опсност да огъват картона или да се отлепят от него. Използвала съм магнитяета с размери 10/1,5мм.
Това, което виждате една интерпретация на скеча  на "Just Us Girls" Challenge :
затова ще го видите и там.











Ще го покажа още в:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/01/cmc-13-color-combo.html
http://creativecardcrew.blogspot.com/2013/01/challenge-28-girly.html
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/2013/01/challenge-69anything-goes.html
http://hobbychallenges.blogspot.com/2013/01/31-paper-piecing.html (техниката съм използвала при диадемата на дамата от силуета)



От мен за днес толкова.... Гуш за всички!!!

16 коментара:

  1. Прекрасен плик за билети :) Браво, Нуше. :*

    ОтговорИзтриване
  2. Много е стилна, леко винтидж, връща ме във времена, когато ходенето на театър е било въпрос на престиж, стил и социално достойнство. Интересна идея за подарък и ти си се справила блестящо.

    ОтговорИзтриване
  3. Таня го е казала блестящо. Привет и от мен. Пликът е много красив, много стилен. Мисля, че си се справила прекрасно със задачката. Браво :) ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошен е този плик! Толкова стилен и елегантен! А акцентите с перличките и диадемата са станали чудесен завършек!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  5. Да много е нежен. А подаръка оригинален :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Аристократична картичка за аристократично забавление... :) Чудесно си съчетала женския силует с дантелката и перличките, Нуше! Много нежно, ефирно, елегантно и classy ретро излъчване за една истинска дама. <3 :) Прекрасно изпълнение! Браво! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много стилен, елегантен и оригинален е, Нуше!!!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  8. Разкошен плик! Много елегантен и стилен, а перличките са прекрасно допълнение.Поздрави :)))

    ОтговорИзтриване
  9. This is gorgeous. Love the vintage feel to it. Thank you so much for sharing it with us at Creative Card Crew.

    Hugs
    Cathy DT
    xxxxxx

    ОтговорИзтриване
  10. Много елегантен! Чудесно си подхожда с подаръка и винтидж настроението,което си желала!Благодаря ти,че го сподели в Хоби Предизвикателство 31!

    ОтговорИзтриване
  11. И още веднъж съм тук за да те поздравя за разкошното учатие от името на екипа на Card Mania Challenge!

    ОтговорИзтриване
  12. Дами, много Ви благодаря за положителните мнения, изказани за творението ми! Много много ме радвате!

    Гуш за всички! :*

    ОтговорИзтриване
  13. This is gorgeous. I love the design and beautiful detailing
    Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
    Sue

    ОтговорИзтриване
  14. Pretty use of the sketch! Thanks for joining in with JUGS!

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!