четвъртък, 10 януари 2013 г.

За Ани и нейната блогогодинка

Здравейте, днес ще ви покажа картичката, направена специално за Ани по случай нейната блогогодинка. Още от самото начало си знаех как ще изглежда. Несъзнателно вчера посегнах към зеленото... после разбрах, че и било любим цвят... напследък доста ги оцелвам нещата. Не забравих и моето любимо кафяво, а в комбинация с светло екрю и бяло се получи една доста добра комбинация, която ще ми стане май любима :).
Вижте!
 
Като гледам снимката това зелено, май бие леко на тюркоаз, но в действителност картичката е малко по-тъмна :) Колкото толкова... поне листата на розите са зелени ;) Случвало ли ви се е да се чувствате като мъж сред различни цветове... те не различават цветовете... поне по-голямата част от тях. Таааа за мен започнах да ви разправям... преди няколко дена  си взех Дистрес мастило в синьо/маслено синьо, поне аз така си мислех, разбира се не чета какво пише, а гледам картинката... като  го отварям си викам "А амааа то е зелено"... зелено, амааа не точно.Да се кажа става въпрос за мастилото "Pine needles"
Малко да разкажа за направата й... горната част на картичката е дистресната, отпечатани са завъртулките и след това са ембоснати... трудно е да се спра с този ембосинг и толкова... долната част на картичката е само дистресната... надписът, както и всичко друго(розите, листат им и пепрудите) - ембоснати.
Ще я покажа още в:
 
 
От мен за днес толкова... целувки за всички! :*


6 коментара:

  1. Е, Нуше, страхотна еееееее! Страшно много ми харесва особено с това тюркоазено.Браво!Пък си е и точно за мен :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошна е! Толкова е нежна!

    ОтговорИзтриване
  3. Нуше, много нежна и тюркоазена :) картичка! Благодаря ти, че я включи в Забавлятелството и Crazy Challenge :)

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful card.
    Thanks for joining The Crazy Challenge.
    Berit

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!